lördag 2 augusti 2008

Regn

Då var det Lördag igen. Denna dag började väldigt bra, för en gång skull vaknar jag utav att det regnar och inte av att det är så varmt så man inte kan sova längre än till kl 9. Nej, det var oerhört skönt med regn, kände hur det gjorde dagen bra. Något annat som är bra med regniga dagar är att man, utan dåligt samvete kan ligga i soffan och titta på The 4400 i flera timmar. Helt underbart. Speciellt när det handlar om en så bra serie, helt sjukt vad bra den är. Fler borde definitivt titta.
I Torsdags var det lite förfest här, sen drog vi ju till krogen. Det var en hm, väldigt väldigt konstig kväll, men jag hade roligt! Och idag är det utgång igen, i Göteborg den här gången. Ska bli spännande, och skönt att få se lite annat folk än Boråsare. Inget illa menat mot Boråsare, jag gillar er. Först ska vi till Christoffer och förfesta lite, så det ska bli trevligt.
Igår var jag hos Andreas Pappas på lite partaj, vilket också var mycket trevligt. Träffade lite klasskompisar som man inte träffat så mycket under sommaren. Bra kväll det där. "Träffade" även en väldigt läskig kvinna, eller något på vägen hem. Hon såg inte ut att må så bra.
Nu måste jag springa och göra iordning mig, men det blev ju ett litet inlägg i alla fall. Blir kanske ett senare ;). Eller imorgon.
Jag mår bra idag, regnet gjorde min dag. Tack.

/ESJ

Inga kommentarer: