måndag 4 augusti 2008

Why do all good things come to an end?

Jahopp. Då har man gått och blivit sjuk igen, halsen är kass och har haft feber, men börjar gå över som tur är. Har inte tid med det här, har ju sooommarlov. Men nu när det regnar är det ändå mysigt att bara sitta inne och titta på film. Nu har jag bara en skiva kvar av The 4400, och det är jobbigt för jag vill väldigt gärna se resten, men vill inte att det ska ta slut. Speciellt inte när jag inte tror det kommer en femte säsong. Men, som sagt. Allt har väl ett slut.
Idag spelar Elfsborg mot GAIS och som de flesta Boråsare hoppas jag på tre poäng. Just nu står det 1-0 till Elfsborg, så det ser ju ganska ljust ut. Det är så skönt med vinst, en känsla som är svår att beskriva. Men den är skön.
Nu börjar jag verkligen läängta till Alanya på Riktigt. Snackade med Lisa lite på telefon innan och jag är så pepp verkligen. Kommer bli hur roligt som helst. Sol, Bästa vännerna, och självklart PARTY på hög nivå. Nu är det bara 12 dagar kvar, nedräkningen har börjat.
Jag vill föresten till Liseberg, haha.

"Hey now darlin',
you thought it was all fun and games
Runnin' 'round, telling everyone why we're not together
I guess you just had to feel important
And I'm sure you thought I was just gonna sit back and take it on the chin
But honey, I'm a songwriter
And that darling is where you end and this song begins"
/Kid Rock


/ESJ

2 kommentarer:

Anonym sa...

ville bara du ska veta hur mkt du betyder för mig gumman! :D älskar dig / din alldels egna evelina <3

Elin sa...

Älskling. Du är bäst och jag älskar dig så jävla mycket. Du&Jag genom allt. <3