måndag 11 augusti 2008

You can stand under my umbrella


Hur tighta jag och regnet än är så måste jag säga att det ska bli liite skönt att slippa det i en vecka i Turkiet. Men idag regnar det lite till och från, och jag ska till Knalleland med Jenny så paraplyet får göra mig sällskap. Ska bli skönt att komma ut lite, känns som om jag suttit hemma hela helgen och bara sett på film.
Ikväll blir det antagligen film igen med Evve & Nikki. Har saknat dom myycket så det ska bli mysigt.
Fick höra lite ifrån tjejerna på Rhodos igår, dom verkar ha det superbra och det förtjänar dom. Synd att de flesta börjar bli lite småkrassliga, får hoppas det blir bra för ni har ju en vecka kvar.
Nej, det var väl vad min dag har att bjuda på än så länge i alla fall, skulle det hända något spektakulärt i mitt liv så ska ni få veta det, jag lovar.

En sak till; Såg på Beck igår, Flickan i jordkällaren och upptäckte att Björn Gustafson är med, i ca 3 sek. Men ändå, coolt.
Ha en bra dag allihopa!

/ESJ

Inga kommentarer: