fredag 8 augusti 2008

But be careful what you wish for 'Cause you just might get it

Äntligen fredag. Eller äntligen en dag mindre tills vi åker härifrån, till party, till sol och till bad. Imorgon är det en vecka kvar, kommer bli underbart. Samtidigt som jag vill att tiden ska gå snabbt fram tills vi åker så vill jag absolut inte att veckan ska gå snabbt, nej för sen börjar skolan och det vill jag inte. Så en snabb vecka nu, och sen får V.34 gärna bli världens långsammaste.
Och igår var det utgång igen, en mycket trevlig kväll. Sista sommartorsdagen på swing på ett sommarlov, för alltid. För det här är ju i princip sista sommarlovet och nu blir det inget mer festande innan Alanya.
Snart ska jag och mamma åka och växla pengar och ikväll blir det Tacos och filmkväll hos Anna, tror jag övernattar där också.
Jag saaknar laget, träningarna och hallen jättemycket, vill bara att träningarna ska börja snart så att man kommer igång.

Inga kommentarer: