söndag 10 augusti 2008

Freak out, let it go


Måste säga att jag börjar bli trött på att se på film nu, för detta har verkligen varit en "filmhelg", vilket jag i och för sig tror att jag behövde. Men idag är det Söndag och det regnar så det är Beckmaraton som gäller, och Beck funkar ju alltid. Mikael Persbrant är så bra.
Jag vill trääääna, klättrar snart på väggarna här hemma. Tänkte dra till gymmet idag, men natten var väldigt hostig så mamma satte stopp för det. Men så fort jag är som jag ska igen så är det träning som gäller, och jag har träningsabstinens just nu så ska bli skönt.
6 dagar kvar

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha, vilken filmfantast du har blivit på senaste dar.. haha :) men beck funkar ju alltid.
nice bild förresten :)

Elin sa...

Hahah, ja eller hur. Och jag börjar tröttna på film :P Men Juno va skiitbra föresten!

Anonym sa...

Gunvald är grym! =D

Anonym sa...

Jag förstår din tränings-abstinens! Jag var och tränade och idag och det var jättejättejätteskönt! Jag är pågång ;)

Elin sa...

Persbrandt: Åhjo, Visst är han ;)
Jassi, Jaaa jag med :D Blev såå pepp idag när vi snackade. Lets shake some ass!