onsdag 27 augusti 2008

The world spins madly on


Nu har vi börjat trean. Jag har fortfarande svårt att förstå det, men nu gäller det verkligen. 198 dagar kvar tills jag och min klass lämnar Sverige för 7 veckor i Kalifornien, och det kommer bli helt fantastiskt. Så jag är nog rätt laddad för skolan egentligen, jag menar vi har väldigt mycket roligt framför oss, men något känns inte helt rätt. Det är mycket i huvudet så jag kan inte sätta fingret på vad det är som känns konstigt, vet knappt om det är negativt. Men det är inte positivt, något är väldigt annorlunda och jag hoppas att det slutar vara det snart, för det här är jobbigt.
Men sköönt att träffa klassen igen, jag har verkligen saknat dom och skönt att träffa alla MFC:are igen för er har jag också saknat. Och snart är det helg, helt underbart! Hade glömt hur mycket man uppskattar helgerna när skolan är igång, dom är livet.

/ESJ

1 kommentar:

Elin Ternander sa...

alltså jag vet verkligen inte vad det är som gör det, men något känns väldit fel fortfarande ja! Det kan vara skåpen! hehe.