fredag 29 augusti 2008

Äntligen helg

Efter en vecka i skolan är jag jätte trött. Så då tänker jag, hur ska jag klara ett helt år till? Och det värsta är "dödens-matte-lektion" vi har på fredag eftermiddag i en och en halv timma, den är verkligen hemsk. Vet inte hur många ggr jag, Elin & Mia tittade på klockan idag och räknade ner, och tänk hur många sånna här lektioner vi har kvar? Men men, med er ska jag nog klara det! Blev till slut väldigt flum så egentligen är den mattelektionen ganska meningslös. Men nu är det fredag så ska sluta prata matte. Efter skolan gick jag med Elin & Jossan till stan en sväng, Elin köpte en fin väska, I like it. Sedan träffade jag Helena för att ta ut Sr B laget, men oj vad svårt det är. På kvällen bar det av till almenäs med Robin & Mickan för att titta på ettornas nollning, EP08 var lätt bäst, man blir stolt. Mycket trevlig kväll, den har nu avslutats med lite snack med familjen eftersom att nästan alla var samlade när jag kom hem.
Jag älskar btw fredagar. Imorgon blir det shopping med mamma hela dagen och på kvällen utgång, jag är riktigt laddad måste jag säga. Men nu blir det sängen så man orkar allt imorgon.

Ha en fortsatt trevlig natt!


/ESJ

2 kommentarer:

Elin Ternander sa...

det är verklugen dödens mattelektion, och bara efter en gång också! och meningslös var den definitivt. fyy för klockan, jag kunde inte låta bli att kolla oavbrutet.tack så mycket för väsk-komplimangen :) den gillar dig med, hehe :) Puss :*

Elin sa...

Ja, eller huur :P Jag hatar fredagsmatte. Ingen hit alls!