måndag 1 september 2008

You might as well have fun while you´re at it

Första dagen, andra veckan i skolan, och jag mår bra! Var lite segt att gå upp imorse men tänkte som Hampus sa: Rätt inställning bara, och det har väl varit mitt motto idag. Och tack till Elin som lyst upp dagen måste jag säga, stalkers eller inte, Du är bra.
Skolan känns fortfarande lite konstig, allt är inte helt rätt men saker börjar falla på plats så det blir bättre.
Idag blir en lugn dag och imorgon är det dansträning med Jassi som gäller, och ja, jag är laddad! Ska bli intressant.
Måste få med att idag är det bara EN månad kvar till min favorit-Lisa blir "vuxen", och jag längtar att få inviga krogen med dig. Nedräkningen har börjat.
Nej, nu ska jag sluta skriva och se något avsnitt av Men in trees, det är så bra.

I think I am falling in love with you.


/ESJ

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag längtar att få inviga krogen med dig också Elin :D

Elin sa...

Jag & Du VS Swing, Tonic & Trädgårn ;)

Anonym sa...

Älskar rubriken!
Är så laddad för dansträningen :D Kommer bli kulkulkul :D Vi kommer vara så coola, haha :D Men ja, också intressant att se hur det kommer gå till. Tänk om det blir värsta floppen, haha :D Men då lär vi haft roligt under tiden i alla fall ;)
Puss!

Elin sa...

Jassi: Jag meeeed! Speciellt efter Low-videon på din blogg. Jag älskar det! Det blir vad vi gör det till, så nu rockar vi imorgon ;)!

Anonym sa...

Hej Elin. Du verkar ha haft en bra dag XD

Elin sa...

Haha, Ja Hampus, jag har haft en fin dag :D

Elin Ternander sa...

haha rätt inställning eller rätt burk i skåpet skulle jag säga? :p haha.
du är bra, tack själv, och vi är grymma stalkers :D hehe :*