onsdag 3 september 2008

Take your passion, and make it happen

Nu ska jag snart krypa ner i min säng, för jag är hur trött som helst, blev alldeles för sent igår. Det regnar, så det kan inte bli bättre, hur mysigt som helst. Det blixtrar och åskar i och för sig, och jag är inte ett bså förtjust i åskan, inte alls. Läskigt.
Hip-hopen var riktigt rolig måste ja säga, jag älskar verkligen att dansa, och musiken är grym! Har i allmänhet varit en bra dag, började dåligt så det kunde väl bara bli bättre antar jag. Och Felicia och Elin, Tack för en trevlig lunch på Golden Elephant, kärlek är vårt ämne. Nej nu ska jag avsluta, måste sova!

Dagens
Roligaste: Dansklassen
Knarkare: Hampus
Bästa: Lisa
Underbaraste: Elin
Saknad: Anton


/ESJ

5 kommentarer:

Anonym sa...

men hallå! vadå knarkare!

Elin sa...

Red Alert är knark Hampus ;)

Anonym sa...

tssss, skitsnack =P va glad att jag berättade att de fanns istället XD

Elin Ternander sa...

haha ni är knarkarna både du och hampus ;) hehe.
haha men det var allt mysigt o prata kärlek :D hehe. du kan va underbar :*

Elin sa...

Jag är glad Hampus, Tack :) Dom gör mina dagar.