onsdag 24 september 2008

When it all falls apart

Klockan är 07.11 på morgonen, och jag har tid för ett blogginlägg. Kan bero på att jag vaknade vid halv 5 och har inte kunnat somna om. Det känns som att jag fortfarande är fast i onsdagskvällen, att jag sitter fast, kommer inte loss. Nej, jag vet inte vad jag ska skriva, mer än att dagen troligtvis kommer bli tung på grund av lite sömn och massa annat, men det löser sig väl?
Dessutom ska jag på "Avskeds-träff" ikväll. Jocke & Henke åker till Nya Zeeland i 7 månader. SJU MÅNADER. Det är jätte lång tid och jag hatar att säga hejdå. Jag vill aldrig mer säga hejdå.

/ESJ

2 kommentarer:

Anonym sa...

<3

Elin Ternander sa...

fyy jag förstår inte hur du kan vakna så tidigt. jag skulle kunna sova halva livet. jag förstår om du är trött <3
sju månader är sjukt länge, verkligen stört. jag menar, om sju månader kommer vi hem från usa.
btw du är braa :*