måndag 29 september 2008

It's easier to leave than to be left behind

Jag har pluggat högst två dagar och jag är redan väldigt trött på det. Känner att jag inte orkar med plugg just nu, skolan är ok men på fritiden behöver jag egentligen en paus ifrån det.
Idag var det besök på Rydboholms Textil, ett lyckat sådant. Fick lite mer grepp om vad jag och Erik ska göra för affärsmöjlighetsutveckling, vilket känns som ett ganska stort steg framåt.
Imorgon åker Jocke, vilket visar sig vara jobbigare än vad jag trodde det skulle bli. Även om vi inte snackar varje dag eller umgås jätte ofta så har vi lärt känna varandra otroligt bra, så det är väl inte så konstigt att det känns jobbigt. Men jag får hoppas på att sju månader går snabbt, även fast det inte känns så just nu. Långt ifrån.
Jag kommer sakna dig.
Tänk då hur tomt det skulle bli om någon jag träffar eller snackar med varje dag skulle åka bort så länge. Nej Nej, vänner, åk ingenstans! Jag vill ha er här.
Nej, nu får jag återgå till pluggandet, som jag inte alls är redo för. Dessutom måste jag mentalt ladda upp för Tisdag som är veckans värsta dag.


/ESJ

Inga kommentarer: