fredag 5 september 2008

TGIF

Thank god its Friday!
Har precis kommit hem ifrån ett Biobesök i Göteborg. Och jag bara ääälskar Wall-e, så himla söt. Tycker verkligen att ni ska se den bara för att han är så otroligt charmig. Så det här blev en bra kväll, trots allt. Sen dagen i skolan har varit bra, trots Dödens-mattelektion (som inte var så döden idag) så har det varit en bra dag. Så nu är jag på bättre humör än igår, jag låter mig inte påverkas, bara av de som är bra och det finns en massa sånna. Imorgon kommer Leon hit så ska vara barnvakt ett tag, och sen blir det stan med Lisa, alltid trevligt. Och på kvällen Förfest och firande av Carro, sedan krogen. Så det blir en bra Lördag också, jag har bestämt mig.
Godnatt Allesammans!




/ESJ

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har hört att den ska vara bra, måste se den :P
Åhåh längtar tills ikväll :P Syns sen :D
PUSS

Elin Ternander sa...

ååh TGIF och ASAP! haha. eller SSSM ;) :*:*:*

Elin sa...

Hahaha, Jaaa så klockrent! Ska börja me förkortningar tänkte ja ;)