tisdag 23 september 2008

I'm half asleep and half alive

Igår var vi på UF-kick off med klassen, vilket inte varade länge för de flesta av oss. Jag, Jossan, Jenny, Mia & Jassi drog oss till Viskan för en fika istället, och lite lite plugg. Köpte också ett par nya skor såhär inför hösten, riktigt snygga (bild kanske kommer upp). Eftermiddagen spenderades med Lisa i form av jobb med UF-företaget, det känns som att vi börjar komma igång vilket är skönt. Därefter gjorde jag och pappa ett besök hos min bror, hans flickvän och hans barn. Leon är underbar, det är otroligt hur snabbt små barn växer. Jag förstår inte. På tal om bröder så tycker jag det är dags för min andra bror att ta sig hem från Turkiet snart. Det var alldeles för länge sen vi sågs nu.
Dagen idag har varit en blandad dag känslomässigt. Känslan av att gå runt och inte veta vart det här kommer landa är frustrerande. Och känslan av att det är upp till dig nu är jobbig. Jag vill inte leva i dimma längre, så regn eller sol tack. Men inte dimma.

/ESJ



1 kommentar:

Anonym sa...

Åhåh, fikan var bra! :D Dagens höjdpunkt!
Och dimmor är inte trevliga..<3