torsdag 18 september 2008

Dina ögon kan krossa min värld

Ibland är det sånna dagar då nästa dag bara kan bli bättre, och det är väl skönt på sätt och vis, att det inte kan bli sämre alltså. Blev mysfika med Evve efter att jag varit på skolan en stund. Hon är så bra den tjejen. Sedan var jag och tränade med Majs, var rätt segt idag men vi var duktiga ändå. Imorgon är det fredag och det ska bli extremt skönt med helg, det ska bli en bra helg, det måste bli en bra helg.
Det finns ett litet problem på vardagskvällarna, Idol och Top model går samtidigt och jag kan inte bestämma mig vad jag ska se, så tiden mellan 20.00-21.00 är lite jobbig, bara lite. Däremot kl 21.00 då "Vem kan slå Fredrik & Filip" börjar, då är det skönt, för då finns det inget annat bra att se på.
Nu ska jag plugga lite Engelska innan jag besöker sängen igen. Den är skön den. Imorgon är det "6:e-veckan möte" med Jossan, Felicia & Pappas, alltid lika trevligt sätt att börja fredagsmorgonen på, och jag är inte ironisk.

jag skulle andas i det tomrum som blev över, om du lämnade mig nu

/ESJ

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstar på Idol ! haha ;)

Elin sa...

Haha, Ja jag vet :P Du är ju min idol!

Anonym sa...

älskar dig <3

Elin sa...

Och jag älskar dig Jassi<3