söndag 21 september 2008

Party like there´s no tomorrow

Igår var det utgång som gällde, och en mycket bra kväll dessutom. Så Tack till alla som var med. Det börjades med fix och pepp hos mig tillsammans med Jossan, Lisa, Hanna & Jassi. Sedan bar det av till Rasmus lägenhet i stan där det var förfest, mycket bra folk måste jag säga. Efter det drog vi ner till Swing. Som sagt så var det en kanonkväll, och det kommer nog komma en del sånna nu framöver med tanke på att Lisa & Jassis födelsedagar väntar.
Nej, jag borde egentligen göra lite nytta, som att plocka upp i rummet, men nej. Det är inte rätt dag för det så det får vänta.

Kvällens citat:
"Nej Elin! Ingen förändras, speciellt inte killar"
/jassi


/ESJ

6 kommentarer:

Anonym sa...

Och Lisa har lovat bästaste festen när hon fyller!! XD

Elin sa...

Haha, så det har hon? ;) Men det låter ju kanoners

Anonym sa...

Jasså, så det har jag ? ;D haha

Anonym sa...

Ja, det var en väldigt bra kväll :D Tack själv Elin! <3
Ja vänta dig en kanonkväll hos mig, det kommer bli great ;)
Åh, citatet - så bäst! För det är SÅ sant!
Älskar dig Elin! <3<3<3

Anonym sa...

haha jaa vid swing! :P

Anonym sa...

Hon sa det vid Swing asså, tror det iallafall :P haha!