måndag 15 september 2008

Jag har inte spårat ur, bara valt en annan väg

Slutade tidigt idag, det var skönt. Eller vi hade UF hela eftermiddagen så jag & Lisa gjorde det vi kunde få gjort och sen drog vi hem. Man får passa på när man har chansen tycker jag. Helgen var hm, kaos. Finns nog inget ord som beskriver den bättre, men jag hade roligt också, så tack Jossan & Karin för det. Idag har jag städat mitt rum, och ikväll blir det gymmet med Marina och innan dess ska jag se lite Men in trees, I love it.
Vill passa på att rekommendera en film för er som vill skratta. Superhero Movie! Såg den för andra gången i fredags och jag älskar den. Ge den en chans i alla fall.

"I am temperamental, like a heart without a home
I am sentimental, but you don't know me at all
I have expectations, I wanna be the one you call
And I want a conversation, but you don't know me at all"


/ESJ

Inga kommentarer: