torsdag 11 september 2008

Nobody puts Baby in a corner

Nu har jag verkligen fått nog av min förkylning så nu vill jag bara bli frisk. Jag vill träna! Så jag får väl lyda min grannes råd: "Tänker du att du är frisk så blir du frisk". Hur nu det ska gå till, men jag ska försöka. Helgen blir jättelugn, imorgon har jag inget planerat, än. Och på Lördag ska jag åka till stan en stund och på kvällen ska jag hem till Anton. Men som sagt, ingen utgång alls. Jag sparar mig till nästa helg!
Sitter just nu i skolan och arbetar med Photoshop, jag är inget big fan av Photoshop, inte min grej. Men nu ska jag & Lisa ta rast.
Ha en bra eftermiddag.

/ESJ

3 kommentarer:

Elin Ternander sa...

photoshop kan seriöst dö! uuh.
och vi får se till att bli friska ASAP! :)

Anonym sa...

äslkling kan inte vi dra ut ihop nästa helg då? :D <3

Elin sa...

Elin yes! Och raster is the shit.
Evve sötnos, Kan inte, ska på inflyttningsfest och är ju sista helgen i månaden så blir antagligen inte krogen, Men näst nästa helg, då jäävlar.