söndag 7 september 2008

Retracing footsteps made by friends

Det är en sån här Söndag som jag bara vill ska vara över, men jag vill inte ha Måndag. Dilemma det där, men inget jag kan göra något åt så jag bara hänger med. Har pluggat större delen av dagen och nu börjar jag tröttna på det. Och varför kan inte förkylningen försvinna, jag hatar att vara förkyld så nu tycker jag det räcker. Kvällen igår var bra, mycket trevligt hos Födelsedaggsbarnet Caroline och krogen efteråt var också kanon. Blev väl lite mycket alkohol kanske men men. Och det är Så frustrerande när dom jag helst av allt vill ha med på krogen inte har fyllt. Lisa, Elin, Jassi & Hanna --> FYLL ÅR!
Imorgon är det skolfoto, usch vad jag inte gillar det, tycker det är jobbigt. Men sista skolfotot med EP06 så jag hoppas att alla är med. Men nej, nu ska jag fortsätta med pluggandet, sen ska jag se Men in trees och njuta av att det är Söndag.
Föresten, krya på dig Elin. skolan är så mycket värre utan dig.

Jag hatar när du blir sån

/ESJ

1 kommentar:

Elin Ternander sa...

haha ja för vi har ju verkligen visat innan att skolfoto är våran grej i EP06 ;) haha. vi får la hoppas att det blir bättre den här gången.
jag skaa krya på mig elin, jag jobbar på det ;) haha. söting :*