fredag 26 september 2008

Helg

Då har ännu en vecka till i skolan passerat, och nu är det inte jätte långt kvar till det efterlängtade Novemberlovet. Det är välbehövligt för min del, inte just för att skolan varit jobbig, men allt annat runt omkring, I need a break.
Kvällen igår var bra, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig så jag fick inte mycket sömn inatt. Så idag har jag varit nära på att somna överallt. Halsontet kom som en attack imorse dessutom, det är verkligen ingen hit men nu har mamma köpt Zyx till mig. Tabletter som tydligen ska läka halsen, vi får väl se hur det blir med det.
På vägen hem från skolan idag träffade jag en god vän till mig, Mikaela Uhlman. Hon är bra! Kvällen har i princip spenderats i soffan framför en bra film, tillsammans med mamsen. Imorgon bär det av till Lager 157 i Gällstad för lite shopping. Jag behöver lite småsaker så jag hoppas på inte allt för långa köer imorgon, jag gillar inte att vänta.
Nej, nu är det definitivt dags att krypa till kojs för min del med tanke på extrem sömnbrist inatt. Vill passa på att hylla en fantastisk vän innan jag somnar, hans namn är Simon och som sagt så är han kanonbra och absolut värd att hyllas. TACK.
Godnatt på er.

/ESJ

4 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig och lycka till i Gällstad! Jag tänker på dig <3

Elin sa...

Tack älskling! Jag saknar dig<3

Anonym sa...

Va hade jag gjort utan dig =) <3

Elin sa...

Och vad hade jag gjort utan dig<3