tisdag 30 september 2008

Jag har gjort en karusell av mina känslor

Matte C är något utav de mest omotiverade och meningslösa ämnen jag har läst. Det känns inte viktigt på något sätt, förutom betyget. Och detta ska vi ha prov i på fredag, hur ska det gå? Motivationen finns inte, och absolut inte viljan, nej jag vill ha helg, nu.
Efter skolan idag blev det en trevlig fika med Daniel, Erik & Filip, och därifrån trodde jag att jag skulle få energi för att gå hem och plugga, men icke. Men det var en trevlig stund på Café viskan, så det ska jag inte klaga på.
Jag ska göra ett sista försök att plugga nu och ge mig på en stiltransponering i svenskan. En mycket enkel läxa enligt min lärare Åsa, men vet inte om jag kan hålla med där.

/ESJ

4 kommentarer:

Anonym sa...

vi ska till Magnus Elin =D

Elin Ternander sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elin Ternander sa...

matten är såå jag kunde inte bry mig mindre! hehe

Elin sa...

Jaaa, ge mig tisdag Hampus. Eller lördag funkar också.

Elin: Hahah, Ja OM den är. Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre