fredag 15 augusti 2008

1 day left

Nu är det nära, jättenära. Det är dagen innan avresa och jag börjar bli lite nervös, men jag hoppas och tror att allt blir perfekt. Om inte annat så har jag mina bästabästabästa vänner med mig, och vi har ju klarat allt ifrån förseningar till dålig service innan. Nej, jag är helt säker på att vi kommer ha hur roligt som helst.
Ska börja packa snart tänkte jag, men jag blir alltid så nervös av att packa, men jag antar att det är så det ska vara. Imorse träffade jag Evve i stan så vi gick runt och kikade lite i affärer vilket var trevligt, och skönt att komma upp tidigt faktiskt.
Guuuuud! Jag är SÅ laddad nu, lyssnar på bra musik och siktar in mig på reväskan i mitt rum. Nu är det dags, den ska packas!
Jag kommer sakna dig ännu mer än vad jag gör nu.

"I believe your most attractive features are your heart and soul"

/ESJ


2 kommentarer:

Anonym sa...

ha de bäst ni älskling, fan saknar dig redan! älskar dig sjukt mkt aldrig utan dig <3

Elin sa...

Älskar dig med hjärtat<3<3 Du är bäst.