torsdag 14 augusti 2008

I could get used to this

Jag börjar bli van vid det här nu, att ha sommarlov alltså. Vilket egentligen är en dålig vana eftersom att jag snart måste vänja mig av med det. Men jag klagar inte, har det hur bra som helst faktiskt. Men lite måste jag klaga, för vad är det här för väder?! Jag klagar inte på regnet, det är skönt och jag mår bra utav det, men varför varför varför ska det blåsa så himla mycket? Skönt att jag inte har världens största problem.
Jag var som sagt på stan innan och fikade med lite vänner, bra sådana. Efteråt gick jag & Alexandra och uträttade oerhört viktiga ärenden, så det var skönt att få lite saker gjorda.
Ikväll blir det filmmys med Evve, så jag ska snart dra mig ner till stan för att träffa henne. Haha, ska faktiskt bli skönt att fortsätta ta det lugnt, för det är det jag gör nu för tiden. Men inte länge till.
Ska se ett till avsnitt på "Men in trees" innan jag drar, så nu får jag avsluta.


Ha en jättebra kväll allihopa!


"Letting go is never easy, cause hanging on to the past feels good.
But sometimes it´s only when you let go that you can make room
for the rest of your life to show up"
/Marin Frist


/ESJ

Inga kommentarer: