tisdag 12 augusti 2008

The best damn thing


Dagen började rätt bra förutom att jag var trött, blev sängdags väldigt sent igår kände jag, men men. Det är ju sommarlov, och jag måste säga att det var värt det. Åkte till stan och fixade lite saker med mamma, köpte bland annat en resväska. Kan ju vara bra om man ska ut och resa tänkte jag. Hade i och för sig en innan men den var väldigt stor, så jag antog mig utmaningen och köpte en mindre, får se hur detta går, är bra på att ta med mig allt jag har, typ.
Jag är på lite konstigt humör nuförtiden föresten, hoppas inte det håller i sig länge för det är lite synd om er som får stå ut med mitt gnäll tycker jag, men tack. Vet inte varför jag mår lite skumt, kan vara saknad,
eller?
För jag saknar dig. Och det är sjukt.
I just want you close, where you can stay forever
/ESJ

Inga kommentarer: