söndag 3 augusti 2008

I turn my back to theese moments of doubt

Idag är det Söndag och den har varit precis som en Söndag brukar vara. Seg, trött och regning. Det var oerhört skönt att vakna till regnet imorse igen, jag älskar det. och eftersom att jag redan har min utlandsresa bokad så behöver inte jag bekymra mig för att inte kunna ligga ute i solen, det sparar vi till sista veckan innan skolan börjar.
Dagen idag har bestått av The 4400-tittande. Sista säsongen är så himla spännande! Ska se ett avsnitt innan jag somnar tror jag. Sen har jag passat Leon lite, jag älskar den ungen.
Gårkvällen i Göteborg var mycket spännande. Vi började förfesta hos Christoffer, mycket trevligt folk där så det var rooligt. Sen tog vi oss till centralen för att ta bussen till Gbg. Synd bara att det tar en timma att åka, vissa av oss hann nämligen bli lite trötta. Men när vi väl va framme var alla på g igen. Måste bara nämna att det bara finns en enda gån då regnet är jobbigt, och det är när man ska ut. Håret är fixat och humöret är på topp, men regnet öser ner. Det är verkligen enda gången regnet inte är så uppskattat hos mig. Först åkte vi till Respekt på Järntorget, där det var Poolparty :D. Sen åkte vi till avenyn, där det var 20 års gräns på de flesta ställena, men Gamle Port blev vårt ställe, och faaan vad roligt vi hade! X-cider i mängder och massor med bra folk. Ja, en sak är säker, Det var inte sista gången vi var ute i Göteborg. Bussresan hem var seeg, och alla mådde inte jättebra, men allt går att lösa.
Tack Hampus för att du ställde upp igår, Tack för att du är en så bra vän. Jag vet inte vad jag ska skriva.

Nu ska det ses lite The 4400. Så sjukt bra är det, se det!

/ESJ




2 kommentarer:

Anonym sa...

låter som en kul kväll :)

Elin sa...

Jaa hur kul som helst :D