lördag 9 augusti 2008

Hemmakväll

Är precis påväg att avsluta en klockren hemmakväll, ska snart sova. Pappa är däremot i stugan så det har bara varit jag och mamsen, men mycket trevligt det med. Då kan vi välja filmer utan att få klagomål på att dom är för tjejiga, och vi tog vår chans. Tre filmer har setts ikväll: Juno, Mycket bra film det där, och Ellen Page är SÅ rolig, jag älskar henne. Andra filmen var It´s a girl boy thing, också mycket underhållande måste jag säga, ganska mycket Freaky Friday över den. Den tredje filmen som jag för min andra gång, 27 dresses, och jag har redan sagt vad jag tycker om den. Så helt klart en lyckad filmkväll med en hel del "tjejiga" filmer.
Vill också tacka Anna för en rolig fredagkväll, det blir alltid så bra.
Nej, nu ska jag patrullera mot sängen tänkte jag.

1 vecka kvar

/ESJ

Inga kommentarer: