onsdag 27 augusti 2008

I Love Alanya

Jahopp, då var man hemma igen och bloggen har stått still ett tag så jag tyckte det var dags att skriva igen. Har faktiskt tänkt skriva i flera dagar nu, men har backat ur för jag vet verkligen inte var jag ska börja. Det är så mycket som har hänt och händer just nu, och snabbt går det.
Kan ju börja med att säga att Alanya var helt underbart, och jag har haft hur roligt som helst! Går inte att beskriva allt här men det finns bilder som säger en hel del. Vi har solat, badat, partajat, åkt turkisk polisbil, bråkat med taxichaffuörer, varit på "Fat man´s place", prutat på solhattar och solfjädrar, blivit bestulna, rökt vattenpipa, besökt Auditorium, badat nattbad och pratat om allt som går att prata om. Och jag måste säga TACK Hanna & Lisa, jag är glad att jag fick uppleva detta med mina bästa vänner.
Så, det där blev en liten snabbrepris av vad resan bestod av. Och här kommer lite saker som gjorde det hela ännu bättre:
"Pizza Carbonara"
H: Det rinner vatten ur pennan, E: Nej det är votka
"STIM" is the shit. Inget Alanya utan den!
"Vi är egentligen bögar i Sverige, och vill vi ha extra roligt så ringer vi in honom"

/ESJ




Inga kommentarer: