onsdag 13 augusti 2008

Kiss me gently

Då börjar den här dagen också lida mot sitt slut, och det har varit en bra dag. Tagit det rätt lugnt, men har ändå fått massa energi-kickar. Som till exempel telefonsamtalet med Jassi, gud. Hon är min Redbull. Var dessutom nere och kikade på när min brorsa spelade match, det var roligt men det var liite kallt tycker jag allt.
Just nu mår jag bra, jag är i rätt sinnesstämning känner jag. Känslorna är rätt och du är rätt, Jag vill ha dig här och nu, föralltid.
You´re so damn hot.
Nej, nu får jag ta och sova, känner hur ögonen nästan stängs. Och imorgon är det ju tidig uppgång, i alla fall med tanke på att jag är ledig. Ska iväg och fika med Jenny, Lisa, Hanna & Alex på morgonen, men det ska bli trevligt så det är definitivt värt det.

btw.
I´m so sick of you


/ESJ

6 kommentarer:

Anonym sa...

Dåligt Elin! inte ett ord ju?

Elin sa...

Vadå? Du menar min vinst senast vi spelade?

Anonym sa...

ursäkta? jag trodde jag övertygade dig om att Elfsborg faktiskt vann med 2-0?

Elin sa...

Ja, men det gjorde du ;) Men du förlora med typ 8-2 :P

Anonym sa...

Och du är min REDBULL Elin! :D:D Så söt du är :):) Och tack för att du fixade med alla papper ;)
Ha det bra på fikan imorgon ;)
Puss och kram :)

Elin sa...

Aaaaw :D :D Så lite så Jassi, Ska bli SÅ kul. Our time to shine? ;) haha.

Puss och kram!