onsdag 6 augusti 2008

It´s not that bad to feel good

Just nu mår jag bra, väldigt bra. Vet inte vad det beror på, för mitt liv har inte förändrats på något sätt, men mår mycket bättre än igår. Kan bero på att det har varit en bra dag, det ska man ta vara på, så också vännerna. Idag har jag träffat människor jag verkligen gillar, och mitt välmående är bara ett bevis på HUR mycket jag gillar er. Dagen började med att jag och Marina tog en tur till Studio Danza för att se om det var öppet, men icke. Då tog vi caben och åkte upp och hälsade på Hampus på hans jobb, trevligt att se hur han har det. Herregud vilket soft jobb, men det blir nog långtråkigt i längden kan jag tänka mig. Bättre att springa i korridorerna på Aditro för att jobba upp sitt PPT innan dagens slut?
När vi hälsat på Hampus klart så åkte vi och handlade, Jag handlade Loka och Marina mat. Senare under dagen kom brorsan och hämtade mig, Johanna & Leon var också med. Vi åkte för att boka tatueringstid till mig, så nu är det klart! Och jag måste säga att jag blev liiite nervös, på ett bra sätt. Kl 17.00 bar det av till stadsparken för coach-möte, jääättekul att träffa alla igen, speciellt Amanda som varit i USA hela sommaren. Efter mötet kom Lisa, Hanna & Jenny ner till stan så satte vi oss på Viskan för att ta en liten kvällsfika, det var mysigt.
Så, jag har haft en väldigt bra dag och jag mår väldigt bra just nu, så Tack till alla jag träffat idag. You made my day.

Inga kommentarer: