torsdag 31 juli 2008

Elin betyder lysande

Namnsdag och grejer. Det är sånt man inte kommer ihåg själv, och som jag alltid får reda på utav andra, idag var det Hampus som var först att påminna mig. Tack :D. Så Grattis Ternander, Carro (andranamn) och alla andra Elinar. Njut och lys.

Idag är det fint väder, igen. Men idag klagar jag inte, har varit nere hos Lisa några timmar och schtekt på hennes gräsmatta. Vi var för lata för stan så det får bli någon annan dag. Men det var skönt att sola lite faktiskt, men jag tycker fortfarande att ni kan bygga en pool i er trädgård Lisa. Jag kan sponsra med en liiiiiten del.

Nu är det dags att börja ladda inför ikväll. Blir lite party nämligen, ska bli trevligt! Sen imorgon är det GBG som gäller, och SHOPPING. Ja, äntligen får jag göra det jag längtat efter i flera veckor.

Såg föresten en film hos Emma & Andreas igår. Crossroads blev det, och herregud var jag älskar den filmen. Trots all kritik den fått så tycker jag verkligen om den. Britney, Taryn Manning och Zoë Saldana är coola och Anson Mount är hethethet. Ooja. I like it. Måste ses snart igen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag ska framföra hälsnignen/förfrågan om polen till mamma och pappa.. mamma går nog att få med men pappa är nog lte svårare, ska även hälsa då oxå att du bifrar med liiiite cash ;)

Elin sa...

Haha,Ja bra Lisa! Jag gillar när du tar tag i saker.

Elin Ternander sa...

grattis dumed elin, igen, hehe ;D elinx2 säger jag bara.
och crossroads är underbar! :*

Elin sa...

Jaa, Det är SÅ oslagbart Elin :D Rätt bäst. Och jaa, Crossroads är så härlig<3