söndag 27 juli 2008

Söndagsinlägg

Ja, då var det Söndag igen. Vilket brukar innebära ångest för att gå till jobb eller skola, jag hatar egentligen Söndagar, jätte mycket. Men eftersom att det är sommarlov blir Söndagarna egentligen ganska bra, man vet att det är slut på helgen, men man bryr sig inte särskilt mycket eftersom att det nu kommer en vecka då man kan göra vad man vill, och sen är man där igen, vid helgen alltså. Jag älskar sommarlov.
Veckan som kommer ska bli bra. Mamma ringde mig igår på kvällen och sa att hon hade bokat ett rum på Stenungsbaden åt mig henne och pappa, så där ska jag spendera natten mellan Onsdag och Tisdag. Helt underbart. Sen på fredagen blir det antagligen GBG och shopping med mamma, inte heller helt fel. Sen är det ju Torsdagskväll och på Lördagen ska jag & Evve till gbg och kolla in nattlivet, om allt går som det ska vill säga.
Kvällen igår var bra, lite skum, men bra. Det börjades hos Soffan med Soffan & Evve, efter många om och men fick vi i oss en del alkohol, sen drog vi ner till stan med taxi. När vi kom ner har någon glömt sitt legg, inga namn nämnda. Så vi får ta taxi och hämta legget, det låter dyrt men vi kom undan rätt billigt. Sedan begav vi oss till krogen.
Jag mår relativt bra efter gårdagen, lite trött bara, men nu ska jag ta vara på Söndagen. Idag ska jag städa mitt rum, usch vad det tar emot. Sen ska jag till gymmet och ikväll blir det antagligen film med familjen.
Jag älskarhatar Söndagar.

/ESJ

Inga kommentarer: