söndag 13 juli 2008

You’re so gay and you don’t even like boys

Jag är så trött på dig, och trött på mig för att jag ens bryr mig. Men det pågick under en för lång tid för att jag inte ska bry mig, tyvär. Önskar att det aldrig hann bli sådär, om det ändå skulle bli såhär, fast det kunde ju inte jag veta då. Men man lär väl sig.
Föresten, du kan dra åt helvete.

Jag var bara tvungen. Men oj, vad bra Winnerbäck var på tal om något helt annat. Han är min gud, och jag kan säga att jag blev frälst på konserten om jag inte var det tidigare. Nej, han är bra bra bra. Förlåt, men jag finner inga andra ord. Det var fantastiskt. Och det blir inte sämre utav att han har världens hetaste gitarrist med sig på scenen, som vi dessutom råkade springa på på ett hotell i Göteborg senare. Johan Persson, säger jag bara. Fast Lasse är bäst.

"Tack för att ni kommit hit i dag, att ni står här, att ni sjunger, att ni lyssnar. Det är oerhört rörande. Jag kanske glömmer att säga det i bland, som den tjuriga rödvinspoet från Linköping som jag faktiskt är, men nu vet ni." /LW



Volleyboll turneringen var schteekig. Tack vare oss. Trots detta åkte vi ur i gruppspelet, men vafan. Det var inte långt ifrån att vi gick vidare och vi hade skoj! Hejjade på Bengan Boys, men de förlorade finalen.
Volleybollen var bra, med vissa undantag, ett ganska stort, tyvärr.

/ESJ

1 kommentar:

Anonym sa...

saknar dig :)