lördag 26 juli 2008

Sommarlov

Ja nu känns det som det börjar bli sommarlov på riktigt. Kanske lite sent med tanke på att det är ca en månad kvar, men bättre att känna känslan nu än aldrig. Jobbade min sista dag på Aditro i tisdags, helt underbart att det är över. Men jag kan inte påstå att det har varit en pina, jag hade definitivt klarat någon vecka till, men som sagt så behöver jag sommarlov.
I onsdags var jag barnvakt till min brorsas barn, och slutsatsen är faktiskt trots skrik och blöjor: Jag älskar barn.
Efter min dag som barnvakt kände jag att jag fått nog av Borås, usch. Såå jag tog tåget till stugan och var där i två dagar. Två helt underbara dagar. Stugan är bäst.
Jag har lite svårt att få koll på hur jag mår just nu, och förvirrad är väl inte rätt ord direkt för det är inte så jag känner mig, men jag är både arg, ledsen och glad och vet attb jag borde lägga min tid på glädjen, men det blir inte alltid så. Det går inte alltid.


"And now I've moved on by myself
And baby I won't forgive
I'll just forget you lived
And I hope it hurts"

/ESJ

Inga kommentarer: