tisdag 29 juli 2008

Stenungsbaden Yacht Club

Ja, jag befinner mig i Stenungssund på hotellet Stenungsbaden Yacht Club, och jag måste säga att det är helt underbart. Sitter just nu nere vid hamnen utanför hotellet, Kanonbra!
Det har varit soligt hela dagen men på eftermiddagen kom det som jag så länge väntat på, regn regn regn, för en stund i alla fall. Äntligen. Jag mår så mycket bättre nu, jag säger ju att jag och regnet är tighta. Nu är jag hel igen.
Jag måste bara säga att jag älskar att bo på hotell. Atmosfären, lugnet, sängarna och framför allt frukosten, haha. Jag ser fram emot morgondagen. Efter frukosten blir det stranden hela dagen om vädret håller i sig, vilket SMHI har lovat. Och ja, jag känner att jag kan lita på SMHI, dom är bra. Sen drar vi oss hemåt mot Borås igen, men jag känner att ja behöver mer tid på kusten, mer lugn. Fast jag kanske kan bygga min egen kust i mitt rum eller något. Hm, får försöka. Men är självklart jätte tacksam för att jag fått bo här en natt, jag älskar det.

Du är komplicerad.
Men vem sa att kärlek skulle vara enkelt?
Du är kärlek för mig.


"Before you do it for yourself, Do it for someone else"
/ Kid Rock

Inga kommentarer: