måndag 28 juli 2008

Singing sweet home alabama all summer long

Herregud vad varmt det är. Jag vet, man ska inte klaga men lite regn hade varit väldigt uppskattat. Jag älskar i och för sig sommaren, men regnet och jag är nog tightare måste jag säga. Finns säkert folk som blir lite småupprörda när jag skriver såhär, men nu är det så. Ge mig regn!
Dagen har varit varm, jag sov på balkongen inatt för att få det lite svalare men imorse var det outhärdligt varmt. Men skönt att vakna med solen i ögonen :). Dagen fortsatte och jag gjorde typ ingenting, fram till kl halv fyra då jag tog mig bort till gymmet och sprang lite, det var skönt. Nu lyssnar jag på musik, älskade musik och ska snart gå in och duscha, för kvällen ska spenderas på Café Viskan med Hanna, lisa & Jenny. Trevligt! Synd att Jossan jobbar sent, Du är saknad.
Ha en kanonkväll allihopa, Det ska jag ha.

/ESJ

Inga kommentarer: