onsdag 30 juli 2008

Allt förtjänar en andra chans

Ja, jag vill ge det en chans till. Jag vill ge dig en chans till, så snälla ta den. Jag vet att det delvis är upp till mig, jag vet. För det känns fel att släppa något som känns så bra, det har det i alla fall gjort den senaste tiden och jag hoppas det fortsätter så. Ja, och skiter det sig nu igen så vet jag ju med all säkerhet att det inte är så det ska vara. Då vet jag, men nu vet jag inte. Så jag ger det en andra chans. Bara för att jag tycker om dig så jävla mycket.

Mhm. Det har varit en bra dag, trots SMHI:s svek. Vaknade tillsammans med molnen imorse, ingen rolig syn alls. Men jag tror vädergudarna försöker uppfylla mina önskningar, men dom har inte förstått riktigt. Jag gillar solen, och jag gillar regnet desto mera, men jag gillar inte moln. Så nu vet ni. Men som sagt så har dagen varit mycket bra ändå. Började ju med frukosten på hotellrummet, heelt underbar. Sen åkte jag med mamma och pappa till Skärhamn där vi fikade lite och tittade på båtarna, mycket mysigt. Tillslut blev vi jättetrötta och tog oss hem till Borås. Kvällen spenderades hos mina grannar, Emma & Andreas. Det var trevligt, med tanke på att det var ett tag sen jag träffade dom, i alla fall Emma. Oj, vad vi skrattade. Får göras om. Nu ligger jag på balkongen och ska snart sova, för som sagt så har jag och mamsen flyttat ut på balkongen. Det är alldeles för varmt att sova inne, men här är det jätteskönt.
Jag måste verkligen sova nu, är jätte trött och imorgon bär det av till stan med Lisa på dagen och på kvällen är det paaarty, så jag behöver vara pigg.

Haha. Måste bara tacka Evve. You made my day Darling <3. Herregud vad jag skrattade i efterhand. Och fan vad klantig du är ibland, men jag älskar dig ändå. Myycket.

/ESJ

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah tyst me dig nu gumman :P saker o ting händer när man inte tänker hahah :D älskar dig mest !<3

Elin sa...

Hahah, Men du är sååå söt :P <3