söndag 6 juli 2008

I'm in a fight with the world but I'm winning

Skönt skönt skönt. En veckas jobb var över i fredags, och herregud var skönt. Inte för att det är jätte jätte tråkigt på jobbet och att dagarna knappt går framåt, för det gör dom :) Och det är mycket tack vare Jassi, Lisa, Simon & Jensen. Haha. Ja, ni gör mina dagar på aditro, så bra som dom kan bli när man jobbar. Men det är skönt med helg för att slippa pressen och bara få vara hemma och göra vad man vill, Inget jävla ppt som stör.
Ja nu har ju helgen trots allt gått och det är Söndag, men en skön Söndag för en gång skull. Jag brukar hata Söndagar, usch, dom brukar vara hemska. Men nu är det inte massa plugg och sånt så nu känns det betydligt mycket bättre, och ingen ångest inför jobbet alls faktiskt.
Helgen har varit bra btw. Igår var det knalleland med mamma först och sen partaj hos Hanna. Köpte ny mobil, Samsung U600, eftersom att alla klagar på att min kära motorola är kass, Jag vet att du är bra innerst inne.
På tal om min nya samsung. Jag har inte lärt mig den riktigt än, haha. Skitkrånglig (motorolan var lättare). Så sorry alla som fick halva samtal av mig igår, eller som försökte ringa men att jag inte svarade. Men nu vet jag hur man svarar så nu är det bara att ringa på ;).
Festen hos Hanna var kul, som vanligt när det sker där ;). Bra folk och grejer, ja det var kanon. Sedan drog jag med Evve till krogen, det var mycket lyckat och på Torsdag smäller det igen. Såå Tack för en bra kväll alla som bidrog.

Jag måste hylla och gratulera. STUNT mixed för ert EM-guld, vi har alltid vetat att ni är bäst och nu vet hela Europa också. :D. MFC rules the game. Jajjamen.

Beck & Tacos. Ja, det är väl så Söndagskvällen ser ut, och jag klagar inte. Måste bara välja en Beckfilm så jag kan somna sen, dom är på gränsen till för mycket för mig, men dom är bra. Oj, vad bra dom är. Så nu väntar jag bara på att mamma & pappa ska komma hem, dom har hjälpt brorsan att flytta. Sen startar Söndagskvällen på riktigt ;).

/ESJ

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig! Det var skönt, men det är ju knappast så att man dör på jobbet,haha :D
Och din nya mobilen är finfinfin, bara för att jag också vill ha en sån, haha :) Och jag klagar inte på motorolan, som du kanske redan förstått ^^
Jaa, heja MFC :DD:
Åh vad gott med Tacos.. Jag borde nog äta nu, det var ju fem timmar sen vi åt sist! Hjälp! Haha :D
Vi syns imorgon :D

Unknown sa...

Adrito, arbetslivets svar på "En annan del av köping"

Elin sa...

Nej, vi klarar oss bra Jassi :D
Och Filip, hahah, nu tar du allt i ;). Det var inte länge sen då var i aditros korridorer :P