söndag 19 oktober 2008

Surround yourself with those you love

Idag är sista söndagen innan lovet och jag måste säga att lovet kommer alldeles perfekt. Klarar förhoppningsvis av en vecka till i skolan men sen får det vara nog, och då kommer ju som sagt ett efterlängtat November lov. Härligt!
Helgen har varit väldigt bra, inget festande utan bara tagit det lugnt och omgivit mig med bra människor. Hälsade på farfar & farmor i fredags där jag stannade till Lördag. Herregud vad bra ni är, jag älskar er.
I lördags blev det shopping med mamma i Trollhättan, köpte bland annat en jättefin klänning och en mysig tröja. Sedan bar det av hem till Borås igen och bio med Hampus. Vi såg Step Brothers, och herregud vad rolig den var! Om man bortser från Magnus Betnér så var det längesen jag skrattade så mycket. Tack för en bra kväll!
Söndagen började med en fika i stan tillsammans med Ellen, Sanna, Hanna & Lisa, det var väldigt trevligt. Vi måste se till att ses lite oftare allihopa tycker jag! Sen åkte jag hem till Nikki där hon och Evve slöade framför desperate housewife efter en uppenbarligen vild kväll igår, haha.
Som sagt, en bra helg.

/ESJ

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, håret blev jättefint.. fin tröja du har på dig oxå :)

Elin sa...

Taack :) <3 !

Elin Ternander sa...

snygging :)

Elin sa...

Ska du säga Terran <3 :)