onsdag 15 oktober 2008

Maybe I´m amazed

Imorse när jag vaknade tänkte jag, neej inte onsdag. Men vände ganska snabbt tankarna till positiva och sa till mig själv att tänk vad skönt när dagen är över, när du sitter vid datorn innan du ska sova och onsdagen är över. Det kändes långt bort imorse, men nu är jag här och imorgon är det torsdag vilket innebär att helgen snart är här. Det har varit en bra dag trots allt! Blev thai med Elin, behövde lite bra snack så då är hon perfekt. På idrotten hade vi amerikansk fotboll med Andreas Pappas som ledare, och jag måste säga att den sporten har överträffat mina förväntningar. Efter en lång dag i skolan var det dags att fortsätta med två timmars föreläsning på Högskolan. Efter en timma där och jag kände att jag var nära på att somna så kommer världens coolaste tjej in. Amanda Eriksson, en inspirationskälla rakt igenom! (www.dreamandawake.com).
Har dessutom varit och tränat idag, skönt efter 10 timmar i skolan.

/ESJ

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du tänker positivt, det är bra Elin! =)

Elin Ternander sa...

thai med dig är himla prefekt elin :) och jag tyckte faktiskt amerikans fotboll var riktigt roligt, även om jag kände maten i magen, haha.