tisdag 28 oktober 2008

Du & jag för oss

Blev en sen kväll igår, väldigt sen men det var det värt. Det var dock inte lika roligt att tvinga sig upp ur sängen idag trots att man har lov, men vad gör man inte när läxböckerna ligger sådär lockande på skrivbordet? Det är inte roligt alls men det måste göras, så idag får bli en pluggdag, och går man in med rätt inställning så blir det inte så farligt. Så nu planerar jag att plugga marknadsföring och svenska fram till 3 någongång då jag ska ge mig iväg till stan och möta Jossan, sedan ska vi ha lektion på högskolan. Jag älskar Entreprenörsprogrammet, jag menar varför ha en hel vecka där man inte behöver göra någonting? Nej, tack för att ni ser till att vi inte blir rastlösa. Usch.
Nej, nu får jag ta och sätta igång, mjukiskläderna är på och jag är redo!

The way you smile, the way you touch my face
You leave me breathless

/ESJ

1 kommentar:

Elin Ternander sa...

gud vad ambitiöst av dig. tur att du har en assistent, du som är så upptagen ;) maha. kan ju bero på att entreprenörsprogrammet håller dig sysselsatt.
vvsb :*