måndag 27 oktober 2008

It's gonna be alright, cause I'm alright with me

Jag har höstlov, och jag älskar det. Det var både välbehövligt och efterlängtat så nu ska jag passa på att njuta, även om det måste pluggas en del.
Igår var jag, Lisa & Hampus på Elfsborgsmatch i Göteborg, det var en trevlig och spännande resa även om resultaten inte blev bra alls. Sen kan det även läggas till att jag inte förstår hur vissa människor tänker, jag antar att det är det som kallas huliganism. Efter matchen besökte jag och Lisa mc donalds och sen tog vi oss hem. Jag var helt slut när jag kom hem så det blev sängen ganska snabbt för min del.
Nu ska jag snart iväg och träffa Elin, vi ska uträtta lite ärenden såhär på måndagsförmiddagen. Tror dessutom att hon har något spännande att visa mig, jag är nyfiken!
Nu måste jag springa in i duschen, klockan var visst mycket.

/ESJ

2 kommentarer:

Elin Ternander sa...

haha spännande och spännande, så drastiskt blev det inte, jag ser bara några år yngre ut. haha :D så kanske lite spännande ändå ;) haha :*

Anonym sa...

Ja, hejaheja höstlov! I love it :D