onsdag 29 oktober 2008

I can see us holding hands

Då börjar dagen gå mot sitt slut, klockan är 11 och jag har precis börjat plugga. Tänkte göra lite stilanalys innan jag somnar, tänk vad roligt man kan ha det!
På tal om ingenting så har min mobil börjat krånglat ordentligt igen, ingenting stämmer! Klockan och datum ändras titt som tätt och den lyser konstant. Dags att köpa ny kanske?
Skönt med vinst för elfsborg idag, mindre skönt med vinst för Kalmar. Fan.
Imorgon blir det thai med Terran, äntligen! Sedan ska jag träffa Helena för att koreografera ett program till b seniorerna och efter det dansträning. Sen på kvällen blir det kanske utgång, annars något annat trevligt.
Stilanalysen kallar.


/ESJ

1 kommentar:

Elin Ternander sa...

haha jag tror nog det är dags att köpa ny nu, den lever verkligen sitt egna liv ;) haha.
och thai med diggg är alltid lika träffsäkert :*