fredag 31 oktober 2008

Håll min hand i vimlet


Min panik för att lovet snart är slut börjar minska, och ändå är det nu det verkligen snart är slut, men tre bra dagar finns kvar. Fredag, lördag & Söndag, mina favoritdagar!
Igår hade jag en mycket trevlig lunch på thai med Elin, Jossan & Carro, tacktack. Kvällen var också väldigt bra, jag och Hampus var i stan och käkade lite, sedan bar det av hem till mig för film, High school musical är bra. Det gissades reklamer, vilket är lite av en hobby för mig..eller inte.
Idag har jag varit med Lisa, var på partaj och letade maskeradprylar. Det här med att klä ut sig är inte min grej, men lördagen kommer definitivt bli rolig. Nu ska jag snart åka till ishallen för att titta på hockey. Jag vill göra klart att jag bara är där för att mina vänner är där, för jag har aldrig fattat grejen med hockey. Sen blir det i alla fall party! X&Y bär det av till idag, vilket innebär inget Swing, men det kommer bli en jättebra kväll, jag är helt säker.
Blev ett lite stressigt inlägg men nu måste jag springa in i duschen.

/ESJ

1 kommentar:

Anonym sa...

Elin <3 Hampus