lördag 25 oktober 2008

Godmorgon världen

Nu har det varit riktigt dåligt med uppdaterande av bloggen, men bättre sent än aldrig. Det har varit en "fullt-upp" vecka för mig och säkert för många andra också, men nu har äntligen det jag väntat på kommit: HÖSTLOV.
Höstlovet inleddes med filmkväll med Hampus vilket var mycket trevligt, som vanligt. Blev även lite "Vem vill bli miljonär-kamp", och jag måste säga att vi är oerhört allmänbildade. Kunde nog inte haft en bättre start på lovet, som egentligen inte är ett lov med tanke på att jag kommer behöva plugga en hel del, men det är fortfarande bättre än att vara i skolan så jag klagar verkligen inte.
Nu ska jag snart iväg till stan för att uträtta lite ärenden, sedan blir det träning och ikväll utgång. Jag är riktigt laddad för att gå ut måste jag säga, och jag har världens bästa vänner med mig så det kan inte bli annat än bra. Kvällen kommer ta sin början hos Mickan där det blir lite förfest och någon gång fram mot natten så drar vi vidare till Swing! Nu är det bara det eviga problemet som återstår, vad ska jag ha på mig? Samma problem varje gång man ska ut, men samtidigt är det ett problem som alltid löser sig så det är väl dumt att ens kalla det problem. Jag hittar något.
Ha en kanonlördag allihopa!

/ESJ

Inga kommentarer: