måndag 13 oktober 2008

Sjuk

Jag hatar att vara sjuk. Ligger här hemma med feber och fruktansvärt ont i halsen, och orkar inte göra någonting. Jag har väl inte gjort det bästa av helgen för att bli frisk kanske, men nu är det bestämt, jag ska bli frisk! Det är så tråkigt att ligga hemma i sängen och inte prata med någon, så imorgon blir det nog skolan för min del. Jag börjar trots allt bli bättre. Dagen kommer spenderas med lite avsnitt av Men in trees och förhoppningsvis även Lipstick jungle, det är sånt som gör dagar som denna! Ska se om jag orkar gå upp och göra en kopp te, och sen kanske förflytta mig från sängen till soffan.
Hoppas alla har en härlig måndag!


/ESJ

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fy vad jobbigt. Hatar att vara sjuk, och framför allt att vara ifrån klassen. Krya på dig! <3

Elin sa...

Jaa, det är inte roligt alls :( Men går allt som det ska så kommer jag ju imorgon. Tack sötnos! <3

Elin Ternander sa...

du var saknad i skolan idag elin! hoppas du mår bättre imorgon :) :*

Anonym sa...

Det är så tråkigt med feber :( Men du får krya på dig! Saknad i skolan var du i alla fall ;D

Elin sa...

Lisa & Elin Taack :) Ni är sööta och lyser upp dagen med era kommentarer.
Ses förhoppningsvis imorgon! <3