onsdag 29 oktober 2008

Jag vill bara gå hem med dig,

Hittils har min Onsdag spenderats med Lisa som kom och väckte mig imorse. Min mobil har ju spårat ur så alarmet funkade inte riktigt som det skulle, men efter några ringningar på dörren så vaknade jag. Vi har jobbat med UF och sen gjorde vi lite mat, det blev väldigt gott och vi var ganska effektiva, i alla fall innan lunch. Sen pratades det mest Halloween outfit tills på Lördag, Vad ska man ha på sig?
Såg sista avsnittet på Men in trees igår, och det var lite utav en besvikelse. Slutade ganska sorgligt tycker jag, så nu hoppas jag på en tredje säsong!
Sitter och väntar på att Jassi ska komma hit så vi kan planera vår idrottslektion, ska bli roligt!
Nu ringer det på dörren så nu får jag sluta här.

/ESJ

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh det var roligt att planera vår lektion! Det känns bra :D:D Vi är så coola Elin, haha ;D
PUSS