tisdag 7 oktober 2008

Studiedag

Idag har vi studiedag, Wiiihoo! Det är så skönt med studiedagar, speciellt såhär mitt i veckan. Vaknade kl 09.30 och ska snart ge mig iväg till gymmet och träna lite. Sedan blir det lunch med Lisa på Café Viskan, och efter det ska vi göra vår marknadsundersökning för vårt UF företag. Dagen avslutas med Magnus Betnérs show "Tal till nationen", med Hampus. Det ska bli väldigt roligt, men känns lite overkligt, igår såg jag honom på Tv och idag ser jag honom Live. Igår kväll blev det lite övningskörning, hälsade även på i hallen vilket bara gjorde att jag ännu mer inser hur mycket jag saknar er, men jag kommer snart förbi igen haha. Innan läggdags blev det "Tänk-positivt-promenad" med Viktor och sen blev det "feel-good-samtal" med Jassi. Det behövde jag.
Nej nu ska jag bort och träna lite, hoppas alla får en kanon dag!

/ESJ

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härligt inlägg! Vad glad jag blir! Massa bra grejor ju! Hoppas du får roligt när du ska titta på Sveriges hårdaste komiker, haha :D
Och tack för samtalet! Skönt att rensa luften!

Elin sa...

Jaaa, nu när jag läste det igen var det en hel del glada saker kände jag :D.
Inte många timmar kvar babe!