fredag 16 januari 2009

Mys-fredag

Äntligen Fredag!
Men gud vad jag kände att jag bara ville gå hem från skolan idag, var så himla trött. Men som tur är har man klasskompisar som lyfter en i de stunderna. Slutade även rätt tidigt så det var härligt. När jag kom hem krashade jag i sängen och var väldigt nära på att somna, men till slut tog jag mig upp och gick och tränade!
Resten av kvällen har spenderats hos Hampus. Åt god mat med honom och hans pappa, och nu sitter vi på hans rum och har det mysigt. Måste dock bli en hel del pluggande med tanke på att det är en del i skolan just nu, men pluggar väldigt bra här så jag trivs :).
Imorgon blir det stan och knalleland med mamma så ska upp tiidigt. Kl 9 eller något, hm. Får nog gå och lägga mig snart. Behöver sööömn.
Btw, Lisa var rätt saknad i skolan idag. Hm, men du är väl förlåten ;)

/ESJ

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad bra att jag är förlåt ;) haha