torsdag 8 januari 2009

En bästa vän

Det har varit en helt underbar födelsedag, tack vare alla mina söta vänner, min underbara familj och världens bästa pojkvän. Dagen fortsatte med kalas hemma med familjen och Hampus, väldigt trevligt. Har ju fått lite presenter idag, bland annat min fina rosa laptop från Acer. Jag kan säga att det kommer vara min bästa vän under 7 veckor i USA. Mycket smidigare att ha med sig än min gamla. Har dessutom fått hörlurar till ipoden, kort på friskis, duntäcke, böcker m.m.
Alltså tänk att jag levt i 19 år. Jag har gått i skolan i 12 år och känt Lisa i 18 år. Helt sjukt, men underbart.
Tack till alla som bidragit till en jättebra födelsedag!
Nu ska jag spela lite wii med Hampus innan jag kryper ner under mitt nya duntäcke.

/ESJ

3 kommentarer:

Anonym sa...

Laptopen är såååååååå fin Elin! FÖRSTÅR att det kommer vara din bästa vän! Åh jag är kär! Jag MÅSTE se den någon gång, eller jag lär ju göra det i USA men helst innan det. Wiii :D

Elin sa...

Jaaa, visst ´är den Jassi:D Jag älskar den! Kul att du med tycker om den. Får visa dig på lördag :)

Anonym sa...

En perfekt laptop, jag har också en liten miniputte dator som alltid ligger i väskan :)