måndag 12 januari 2009

Måndag

Det har varit en bra dag, bättre än vad jag trodde att den skulle bli. Fick god frukost imorse vilket innebar en bra start! Var dock helt otroligt trött, höll på att somna flera gånger på bussen till skolan.
Har haft religion idag och jag måste medge att jag gillar det, speciellt när man får ha det med Lars Leibnitz. Bättre lärare än så går inte att hitta! Har även varit ute och vinterjoggat med Jasmine, haha. En blöt och hal jogg med både vurpor och mycket nyttigt samtal. Vi förstår varandra. Sen när ja kom hem var ett bad inplanerat men jag gick och tränade istället. Nu sitter jag hos Hampus och försöker plugga lite Bdc och idrottsuppgift.
Nu ska ja käka clementin så får dra mig. Imorgon slutar jag 13.50, sköönt!

/ESJ

4 kommentarer:

Elin Ternander sa...

åh vad underbart att vi slutar så tidigt :D

Elin sa...

Jag vet! :D Det är helt fantastiskt!

Anonym sa...

Hej Elin! Du verkar haft en bra dag! <3

Anonym sa...

Lars Leibnitz är verkligen brabrabra :)
Asså vinterjoggen, haha :D Så himla rolig! Och förjävlig! Men skönt att uppleva den med dig <3