torsdag 8 januari 2009

8 Januari 2009

Jahapp, då var man 19 år fyllda då. Hittils har dagen varit bra, och jag vet att den kommer bli bättre med tanke på att jag ska till hallen och sen middag och sådär med familjen.
Idag hade jag sovmorgon för första gången på länge. Gud vad skönt tänkte jag! Mamma och pappa sjöng för mig vid halv 7 och så fick jag lite fina paket och sådär. Å vad jag tycker om er :). Men sen kom jag på att strömmen inte skulle vara på på hela dagen hemma hos oss. Vilket innebär inget varmt vatten, inget ljus i trappuppgången, inget ljus för att sminka sig, inte en chans att blåsa eller platta håret. Jag fick ta mig ner till min kära vän Anna för att fixa mig, men det var underbart att träffa henne så jag ska absolut inte klaga.
Nu ska jag plugga lite Bdc igen, sedan ska jag till hallen. Äntligen! Berättar mer om min födelsedag senare.

/ESJ

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att din dag blir kanon :)

Anonym sa...

GRATTIS IGEN MITT ÄLSKADE HJÄRTA! <3<3<3<3

Anonym sa...

GRATTIS UNDERBARING!